سوز دلم آه نگفته ست

سلام اهورای من، سلام زیباترین هر چه زیبایی هاست، سلام محبوب ترینم،مهربان ترینم، عزیزترینم، عاشق ترینم، بهترینم دلم خیلی برات تنگ شده بود اومدم بازم تا باهات کلی حرف بزنم، کاش میتونستی کاری کنی که منم واسه همیشه بیام پیشت از اونجا با هم به همه نگا میکردیم مثل گذشته ها مثل اون موقع ها که هنوز تو آسمونت بودم یادته چقدر ازت سوال میکردم، یادمه که چقدر با مهربونی نگام میکردی با نگات به اوج میرسیدم به آرامش ابدی، به خوده تو . اهورا مزدای من خیلی دوستت دارم هر روز علاقه ام بهت بیشتر میشه هر روز تو برام جذاب تر میشی، کاش ما انسان ها هم میتونستیم برای هم، همیشه خوب باشیم همیشه جذاب باشیم و هیچ وقت از هم تنفر پیدا نکینیم و هیچ وقت جدایی رو برای خودمون رقم نمیزدیم کاش افسردگی و دلمردگی معنا پیدا نمیکرد میدونی اهورا دلم خیلی تنگ است برای چی و برای کی... نمیدونم اما میدونم تو میخوای که من با بعضی ها حرف بزنم اونا رو سره راهم قرار میدی یا منو سر راه اونا، خودت میخوای که من باعث امیدواریشون بشم اهورای من خواهش میکنم بیشتر از این کمکم کن تا کمکشون کنم میترسم که نتونم خوب این کارو انجام بدم وقتی که یه دفعه یکی بهم زنگ میزنه و میگه میخوام باهات دردو دل کنم جا میخورم اما وقتی تو رو کنارم حس میکنم و دستای پر از مهرتو، تو دستام دارم دیگه هیچی نمی خوام اهورا میدونی نمیدونم چرا اینقدر همه دل مرده شدن و مشکلاتشونو برای خودشون بزرگ میکنند اما خواهش میکنم به همشون یعنی به همه ی ما انسان ها کمک کن که نیازمندِ نگاه تو هستیم  .

 

اینست آرزوی زرتشت پاک:

 

دوست پناه بخشد دوست را

دوستان یاری کنند دوستان را...

نظرات 2 + ارسال نظر
انوشه سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 09:07 ق.ظ http://onlydog.blogsky.com

ممنون که به وبلاگ من سر زدین شما هم وبلاگ زیبایی دارید با آرزوی موفقیت برای شما

رضا جمعه 25 آبان 1386 ساعت 01:56 ق.ظ http://www.corner.blogsky.com

سلام دوست عزیز ! ممنون از نظرت تو وبلاگم ! با نظر شما صد درصد موافقم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد