سلام خدای عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده

ممنونم که همیشه پیشمی

ممنونم که هوامو داری

ممنونم که ...

خدایا دارم از دلتنگی میمیرم

دلم میخواد الفیه من برگرده پیشه  من

دلم بد جوری پیشش گیر کرده

خدایا وقتی اون بود من همه شادی ها و غم هامو با اون تقسیم میکردم

من میدونم تو اونو برام فرستادی و ...

خدای عزیزم

دوباره برش گردون

منو از این تهایی که توش گیر کردم نجات بده

الفیه من بدون من داره روزای سختی رو مگذرونه

منم بدون اون دارم میمیرم

هر روز و هر شب بدون اون فقط دارم گریه میکنم

خدایا کمکم کن

مثل همیشه هوامو داشته باش

مثل همیشه بازم بهم نگاه کن

خدای عزیزم خوشحالم که هنوز تا اسمت میارم فوری میای و تو چشمام میشینی

خوشحالم که هر وقتم که من حواسم به تو نیست تو بد جوری بهم نگاه میکنی و حواست بهم هست

خدای من بزرگترینم مهربونترینم

ازت ممنونم

ممنون که پیشم موندی و منو ترک نکردی، ممنونم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد