عاشقی از تو آموزم

سلام اهورا جونم اهورا من باید چیکار کنم فکر آدما داره داغونم میکنه نمیتونم ببینمشون وقتی ناراحتن و بی تفاوت از کنارشون رد بشم وقتی دستشونو جلوی همه دراز میکنن وقتی نگاهشون به دستای دیگرونه اهورا بهم کمک کن که حداقل به اونایی که میشناسم جوری کمک کنم که ناراحت نشن اهورا جونم خواهش میکنم به جای اینکه ذهنم این همه در گیرشون بشه بذار درگیره راه حلش بشه اهورا جونم چه جوری؟ بهم بگو تو منو بهتر از خودم میشناسی دوست دارم همه مثل همه باشن چقدر دوست داشتم اونروز از اون پسره فالفروش فال بگیرم با اینکه به دردم نمیخورد اما من باید یه کاری میکردم باید به نگاهش جواب میدادم باید دستشو میگرفتم خدااااااااااااااااااااااااااااااایا آخه چرا این همه آدم محتاج کمک هستن بذار همه امسال شاد باشن میدونم بعضی از ادما یاد گرفتن که بدونه هیچی هم شاد باشن اما خواهش میکنم ازت بهم این قدرتو بده که کسی رو ناراحت نکنم خیلی برام مهمه که که کسی رو ناراحت نکنم اهورا یه سوال ازت دارم ؟ این حقیقت داره که تو هم عاشق بودی؟ تو عاشق زیباترین فرشتت بودی؟ تو عاشق ابلیس بودی؟ میخوام یه چیزی رو بهت بگم شاید تو هم مثل من باشی یا من مثل تو باشم نمیدونم اما اینو خوب میدونم که منم ابلیسو به خاطره تو دوست دارم اما به حرفاش توجهی نمیکنم مطمئن باش راستی اهورا جونم وقتی بهم میگی دروغ گفتی باور میکنم من خیلی دروغ گفتم خیلی بیشترشون هم برای ناراحت نکردن دیگرون بوده یا حتی از دست ندادنشون اهورا وقتی با من حرف میزنی تا مدتها درگیر میشم اما نمیفهمم که به کی دروغی گفتم که تو رو اینقدر ناراحت کرده که به من میگی دروغ گفتی راهنماییم کن هر چند دارم سعی میکنم دیگه اصلا دروغ نگم

اهورای من خیلی خیلی دوستت دارم خیلی دوستت دارم

اهورای من زیباترینم آخه تو چقدر مهربونی با من واقعا که خیلی خوبی وقتی بهم میگن خیلی خوبی خوشحال میشم چون تو توی من زندگی میکنی و این منو شاد میکنه و مهربون.

همیشه با من بمون همیشه.... 

تمام رویا های ما روزی به حقیقت میپیوندند به شرط ِ آنکه شهامت پیگیری آنها را داشته باشیم.

All our dreams can come true if we have the courage to pursue them. 

نظرات 3 + ارسال نظر
vatanclick شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.vatanclick.com


سلام . برای کسب درآمد بالا و مطمئن سیستم کسب درآمد وطن را به شما پیشنهاد می کنیم.این سیستم تنها سیستم کسب درآمدی است که حداقل میزان پورسانت شما برای پرداخت 1000 تومان می باشد و این نشان گر حسن نیت ما جهت واریز به موقع و کامل پورسانت ها می باشد. بر خلاف سیستم های مشابه در این سیستم محدودیت زمان درخواست واریز وجود ندارد ! همچنین قابل ذکر است این سیستم تحت نظارت فروشگاه اینترنتی بزرگ و معروف وطن شاپ می باشد. www.vatanclick.com

علی شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 07:10 ب.ظ http://tiz.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگ قشنگى دارى. منم یه وبلاگ قشنگ دارم، یعنى سعى مى کنم قشنگ باشه! خوشحال مى شم اگه پیشم بیاى و نظرتو راجع به مطالب وبلاگ بهم بگى.
منتظرتم.

علی جمعه 16 اسفند 1387 ساعت 07:07 ب.ظ http://tir.dom.ir

باشه... هر وقت خو ندی نظر بده!
مرسی که بهم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد