آرامشم را در تو میجویم

اهورا مزدای عزیزم چقدر دل تنگتم

چقدر درمونده و پریشونم

اهورا میدونم تو بهترینم هستی و هیچ وقت نمیذاری بد بیارم اما اهورا با اینکه میدونم تو دستای تو باید آروم باشم نمیتونم ،احساس میکنم دستات باید محکم تر منو بغل کنن اهورا نمیدونم چرا اینجوریم اهورا جونم؟؟؟

اهورای من بهترین من آرومم کن از این حس ها نجاتم بده بهم آرامش بده میدونم خواستی این کارو کنم که خودم راحت باشم امیدوارم بتونم آرامشمو بدست بیارم امیدوارم ...

آرامشم را در تو میجویم ای همه دار و ندارم ای همه کس و کارم ای همه تب و تابم

اهورا منو در آغوشت بگیر و با لبخندت بهم توان بده توان باروری فکر و تعدد خلاقیت

توان آرامش با یادت و خوشوقتی در یادم با یادت

توان خندیدن به تمام غضب ها و غصه ها

خواستار توام تا ابد تا همیشه پس خواستارم بدار تا ابد تا نهایت عمر، تا نهایت دل تا نهایت بی نهایت ها

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد