تو با دله شکسته ام، اینقده جفا نکن

سلام اهورای من سلام زیباترینم

اهورا خیلی دلم ازت گرفته خیلی از دستت ناراحتم آخه تو که میدونی تو که همه چیزو میدونی چرا بال وپرم وبستی چرا همیشه پر پروازم و ازم میگیری چرا با من اینجوری میکنی؟ اهورا خودت بهم نگاه کن خواهش میکنم خودت نگام کن ببین به روزم چی آوردی ببین من تو این سن باید اینجوری باشم حالا که منو عاشق خودت کردی یکم هم بهم صبر بده یکم احساس لذت بردن و بده یکم احساس خوشبختی رو بده اهورا مزدا آخه مگه من چیزه زیادی ازت میخوام تو شدی مثله همه؟ ای بابا ...

شاید من دارم میشم مثله همه ...

اهورا....

آخه به خودت قسم ، دیگه نمیکشم ،دیگه تحمل ندارم، دیگه نمیتونم، آره..! دیگه بریدم . تو که همه چیز و ازم گرفتی، خوب این نفس و هم ازم بگیر، آخه واسه چی باید نفس بکشم وقتی که توی قفس زندانیم وقتی که بال و پر بهم میدی و نمیذاری پرواز کنم ...

اشکالی نداره، هیچ اشکالی نداره! میدونم، هنوز دوسم داری و هنوز داری باهام بازی میکنی.. خوشحالم، خیلی خوشحالم..! آخه هنوز یکی از بهترین اسباب بازیهای تو هستم .

اما اهورا مزدای خوشگلم خواهش میکنم ازت، بهت التماس میکنم ،به زیره دست و پات می افتم، دیگه به قلبم خنجر نزن به خودت قسم هیچی ازش نمونده به خودت قسم تیکه پارست، یکم به قلبم فکر کن فقط یکم آره میدونم میخوای از تالاپ تولوپ کردن بندازیش اما بذار قبل از از کار افتادنش حداقل یکم خوشی ببینه فقط یکم...!

اینچنین میگوید زرتشت پیامبر ایرانیان:

"بر هر کدام شماست تا با اندیشه ی نیک در راه راستی از دیگری پیشی جوید"