عشق یعنی اشک حسرت ریختن

اهورای من سلام عزیزم، اگه دیر اومدم این فکرو نکن که از خاطرم رفتی، به روحم قسم که تو رو حس میکنم در هر لحظه نفس کشیدنم، اهورای من خیلی دوستت دارم، خیلی بهت نیاز دارم ، اهورا شب هایی که به بیرون از پنجره نگاه میکنم، اونم الان که شبها برف میباره و خیلی فضا رو دوست داشتنی کردی، هر شب تو ی نفس کشیدنم تو رو صدا میزنم، هر روز و هر لحظه ام به یادتم و خوشحالم که خیلی ها هم مثل من هستند، اهورا مزدای من بهترینم، خودتو در من غرق کن و من و در خودت.

میخوام خیلی بیشتر از قبل دوستت داشته باشم میخوام بیشتر از پیش حست کنم، میخوام بدونی که حتی اگه تو شب هام به آسمون نگاه نکنم، حتی اگه ماه و نبینم، حتی اگه اشکی نریزم، اما فقط تو ، تو یادمی و فقط با فکر به تو آروم میشم، اهورا بازم میشه کمکم کنی، میدونم خیلی پر توقع هستم، میدونم که خیلی پروهستم که دارم اینو میگم، اما اهورا مزدای من، من فقط یه فرصت میخوام ...

اهورا راهم و گم کردم نمیدونم دارم دنبال ِ چی میگردم، نمیدونم که اصلا راهی رو که دارم میرم و دوست دارم یا نه،! اهورا مزدای من، خواهش میکنم بازم بهم بگو، بگو که من الان باید چیکار کنم، بگو که من کدوم کارو بکنم بهتره، اهورا مزدای من، منو در انتظار نذار، با اینکه انتظارت خیلی شیرین ،ِ اما خوب دوست دارم زودتر جوابمو بدی،..

اهورا فقط میخوام که تو هم خیلی خیلی دوستم داشته باشی و بدونی هر کاری که میکنم قصده بدی ندارم و از توی خونت یعنی قلب ِ من از همون عمقش از ته ِ تهِش دوستت دارم!!!

این است بهترین گفتار از اهورامزدا به زرتشت بخوان در واپسینه زندگانی:

" خوشبخت کسی است که دیگران را به خوشبختی برساند "

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی (مرد مرده) پنج‌شنبه 20 دی 1386 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.dead-guy.blogfa.com/

سلام اتیش چونه خودم./
خیلی قشنگ نوشتی اتیش نخصوصا با این عکسه اتیشیش که خیلی خوشگل شوده.
با پیام اهورا موافقم :
" خوشبخت کسی است که دیگران را به خوشبختی برساند"

mehran پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 05:44 ب.ظ http://niceeyes.blogfa.com

salam atish jan khobi azizam
vaghean ghashang neveshti khili khili naze makhsosan aksi ke gozashti
vaghean khoshbakht kasi hast ke digarano be khoshbakhti beresone
hamishe vasat arezoye moaffaghiyat daram azizam

نیما پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 08:09 ق.ظ http://signel.wordpress.com

سلام دوست عزیز مطالب جالبی داری امیدوارم که همیشه موفق باشی . یا حق !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد