اهورای من

سلام اهورا مزدا جونم ،الهی قربون مهربونیات برم، فدات بشم که بد جور و همه جوره هوامو داری، نمیذاری آب تو دلم تکون بخوره، خیلی دوستت دارم. ممنونم از این همه نشونیات، ممنونم از این همه لطفت، آخه تو چقدر مهربونی، ممنونم که همیشه کنارمی، همیشه پیشمی و معذرت میخوام که بعضی وقتا بعضی از لحظه هام یادم ،میره ازت تشکر کنم اما باید خیلی کمکم کنی... 

 تو یک ماه گذشته خبرای خوب زیاد بود بهر حال روزای من از همه جداست، اگه بدونم که اونا خوشبختن انگار من خوشبختم . راستی اهورا تو که میدونم میخوای موفقیت ِ منو ببینی راهشم بهم نشون میدی، اما چرا تو بقیش کمکم نمیکنی آره راست میگی خیلی تنبلم حق با تو ِ وای اهوراااااااااااااااااااااا چقدر خوشحالم چقدر متفاوت شدم چقدر خوب شدم چقدر فکرای خوب میاد سراغم چقدر کار دارم کاش بتونم همشونو با کمک تو انجام بدم. اهورا خودت میدونی که اگه یکم شانسو بیاری  نزدیکم  همه چی تمومه... اهورااااااااااااااااااااااااااا با تمومه تیکه تیکه های قلبم دوستت دارم، با همین وجود سیاهم میپرستمت، هنوز در گیرم آخه خودمم نمیدونم چه حسی بوده که هنوزم تمومه تنمو میلرزونه اشکمو در میاره نمیدونم چی بوده که هر وقت یادم میافته قلبم تند تند میزنه امه هر چی که بوده اینو خوب میدونم که سالهاست تموم شده کاش میشد تمومه خاطرات ِ بدو از تو ذهنم پاک کنم اما آره به قوله تو اگه اینجوری میشد دیگه از بدیها تجربه نمیگرفتم  اهورا جونم هر چی با این زبونه ناتوانم بهت بگم دوستت دارم بازم اونجوری که دوستت دارم نگفتم !!!ممنونم ازت که تو روزای بد دستو گرفتی و هیچ وقت رهاش نکردی به خودت قسم منم سعی کردم هر دستی رو که میگیرم ول نکنم آخه تو بهم یاد دادی. 

چنین میگوید پیامبرمان زرتشت : عاشق ِ عاشقی باش و علاقه رو دوست بدار، از تنفر متنفر باش و به مهربانی مهر بورز، با آشتی ،آشتی کن و از جدایی جدا باش ...!   

نظرات 5 + ارسال نظر

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه ایرانی ها خالی ست...

پویا روحی شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 03:49 ب.ظ http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما
۩۞۩ روانشناسی خانمها و آقایان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

مهندس روحی سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 12:34 ق.ظ http://delsoookhte.blogfa.com/page/eshterak.aspx

سلام .
خیلی ممنون به خاطر لینک . ما هم شما رو در آدرس زیر قرار دادیم :
www.emrooz.blogsky.com
علاوه بر اون لینک شما به عنوان پیوندهای برگشتی در تکنوراتی ثبت می شود .
در ضمن مقاله جدید ما : " مشاوره قبل از ازدواج "
آدرس: http://delsoookhte.blogfa.com/post-260.aspx
اگه بتونید این مقاله رو تو یکی از پست هاتون به بقیه دوستان هم معرفی کنید تا استفاده کنند و لینکش رو بگذارید که دیگه عالی می شه .
باز هم منتظرتون هستیم .
[گل]

بیژن جمعه 3 آبان 1387 ساعت 11:39 ب.ظ http://sheydayan.persianblog.ir

درودبرگرامی همدل.
تارنگارم را به روز کردم.
اگر دوست داشتی سری به من بزن و نونوشتارم را بخوان.
شادوپیروزباشی.
بدرود.

آرش سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

اهورا یار و یاورت باشه دوست گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد