با عشق به خواب رفتم

سلام اهورا مزدای من  سلام ای همه پاکی و خوبی و محبت ، منو ببخش، منو ببخش ،من خیلی بدم، خیلی کوچیکم، من حقیرترینم.. اما به خود این جسارت را میدهم، تا با تو به سخن بنشینم، خواهش میکنم به من نظری افکند که من مات و مبهوت توام، اهورای من درخشنده ترینم، تو که همیشه همینجایی و همه جایی تو اینجایی و من هر روز در تنهایی غرقم، منو به خودم نزدیک کن تا تو رو به یاد بیاورم، تو در منی و من  به دنبال تو سرگردانم، اهورای من ای مزدای من، خواهش میکنم مرا که سراپا شرمندگی ام ببخشای و به آرامش رسانم، اهورا دلم تنگ است و این دلتنگی فقط برای توست، خواهش میکنم ازت در من تبلور کن، مرا مطهر و پاکیزه ازگناه کن، مرا بیاموز تا جایگاه تو را که همان قلب های صاف وعاری از آلودگی است نشکنم، به من بیاموز تا بفهم که خود آینده ام را میسازم با توجه ی تو، اهورای من، خیلی خیلی دوستت دارم تمام اشکهای پاکی را که شباهنگام به پایت میریزم ار من قبول کن و مرا توان آن ده که آن به!!!!

که چنین میگوید: پیامبرمان زرتشت

نیایش میگذارم

اهورامزدای فرهمند و شکوهمند را

بزرگترین.بهترین.زیباترین را

استوارترین.خردمندترین.برازنده ترین را

آن پاکترین.آن زیباترین

آن شادی بخش ترین

او آفریدگار ما

او هستی بخش ما

او پروراننده ی ما