اهوراااااااااااااااااااا؟؟؟

سلام اهورا جونم
بازم من اومدم فکر نکن وقتی از این دنیا سیر میشم میامو و گله و شکایت میکنم نه اصلا با اینکه سیرم اما هیچ شکایتی ندارم آخه همیشه سیر بودم این سیر بودن که از ازل تا ابد با منه سیری از دنیا باعث شده که کلا شکم سیر باشه و هیچ تمایلی به غذا خوردن نداشته باشم دلم میسوزه با اینکه دلی ندارم اما همون ته مونده هاشم میسوزه واسه همه ی آدما واسه اونایی که مجبورن به خاطره کسای دیگه تو شکنجه باشن واسه اونایی که مجبورن چیزایی و بخورن که حتی سگ هم بهش نگا نمیکنه فقط واسه اینکه محکوم به زندگی کردن هستن آخه اهورای من پس کی این دنیا تموم میشه کی میشه که این همه رنج و عذاب تموم بشه آخه تا به کی این همه تبعیض این همه نگاهای پر از عذاب
اهورا چطوری میتونی تو که اینقدر مهربونی این همه بدی و نا برابری و ببینی اهورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا آخه چطوری میتونی؟